یاس و آینه ها

تکرار می شوم در فراسوی آینه ها....زنده ام و منتظر!

یاس و آینه ها

تکرار می شوم در فراسوی آینه ها....زنده ام و منتظر!

چه خوش خیال بودم.

دیشب دوباره خواب دیدم.خواب دیدم که تورو دارم.تو.....تو نبودی.

راست بود که می گفتی نمی شه کسی رو جایگزین کسی کرد.انقدر دلم گرفته.دستام خالیه.فکرم خالیه.دنیام هم......اما قلبم.چقدر می شه نقش بازی کرد.به خدا می خوام خودم باشم.اما نباید باشم.گم شدم.گم.....راست می گفتی.می خواستم فراموشش کنم اما به تو دل بستم.خیلی دلم سوخت وقتی بعد این همه مدت گفتی بی احساس شدی.پس من با احساسم چی کار کنم؟ببین...ببین دستامو.حالا خالیه از دستهای تو.حالا که تو رفتی دلم نمی خواد ببینمش.دیگه شهامت روبرو شدن باهاش رو ندارم.آخه به کی بگم که بهت دل بستم.نمی دونی چقدر دلم برای صدات تنگ شده.چقدر بی تحمل شدم.چقدر بچه شدم.توی این دنیای شلوغ گم شدم.من آرزوهاتو نمی خوام.نمی خوام واسم دعا کنی.حالا با جای خالیت چی کار کنم؟آخر نشد که سرم رو بذارم رو پاهاتو و به آرامش برسم.به هیچ کس نمی تونم بگم که چقدر دلم برات تنگه.دوست دارم پسرکوچولوی بازیگوش............لحظه هام از بازیگوشیهات خالی شده.....

من از اون غریب آشنا می ترسم.از وقتی رفتی انگار پشتم خالی شده.چقدر کم رنگ شده بود.کاش..........باور کن دیگه توان اشک ریختن رو ندارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
آویزون پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ب.ظ http://aavizoon.blogfa.com

با تبادل لینک موافقی؟

نوپا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام و خسته نباشید
بعد از خواندن مطالب شما و آرزوی موفقیت شما ممنون می شوم نظر اتتان را در باره شعر های من ایفاد فرمائید
به امید آنروز

فرهاد پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام وقتتون بخیر،از اینکه از وبلاگم اتفاقی دیدن کردین و نظر دادین خیلی ممنونم،خواهشا ،حقیقتش این وبلاگ مختبش فقط یک نفر هستش و بس یه اون شخص هنوز ووجوده خارجی نداره،ممنون میشم دیگه بعد از این...............
در ضمن مطالب وبلاگتونم جالب بود و لذت بردم

محسن جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ق.ظ http://www.mohsen913.blogfa.com/

دوباره سلام
قشنگ بود
در پناه خدای مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد